piątek, 8 sierpnia 2014

Gratka z Biedronki

Chciałabym Was wysłać do Biedronki, bo sama się ucieszyłam z tego, co tam dziś zobaczyłam.
Kupiłam pastele olejne Pentela (za 10zł) i dużo kolorowych kartek w blokach rysunkowych i technicznych (jeden blok za 1,40 zł:). Z tego, co widziałam w gazetce reklamowej, w najbliższym czasie, co kilka dni, w sklepach będą się pojawiały rożne fajne artykuły plastyczne.
Róży bardzo przyjemnie się rysowało tymi pastelami. Wyżywała się artystycznie w domu, na balkonie i w plenerze. Stefan też stworzył kilka dzieł. Tolo narysował jedyne herb krzyżacki gratisowym cienkopisem.
Tak o. Poniżej kilka zdjęć.
(to nie jest wpis sponsorowany:)
wróżka (ze skrzydełkami)

burza

baletnice na lodzie (są białe, więc kiepsko je widać)










2 komentarze:

  1. Moje dziecko gazetkę przyniosło i wypatrzyło zestaw kreatywny z Doktor Dośką... :D No chyba się kopsnę ;)

    OdpowiedzUsuń