poniedziałek, 21 lipca 2014

Życie Praktyczne w praktyce:)

Montessori w terenie.
Takie zajęcia z życia praktycznego zrobiłam z dziećmi podczas naszych czerwcowych wakacji i wcale tego nie aranżowałam. Po prostu musiałam zrobić pranie, a dzieci same się przyłączyły. Szczerze mówiąc początkowo nie byłam zadowolona, bo bałam się , że będą mi przeszkadzać, a pranie będzie bardziej brudne, niż czyste, ale szybko wyluzowałam i fajnie nam wyszła ta współpraca. 
Zaskoczyło mnie, jak sprawne są ich rączki! 
Na prędce rozciągnęłam linkę między drzewami, żeby mogli też wykorzystać w praktyce, to czego się nauczyli przy tej(link) pomocy:)



 Wspólne wyżymanie:


Autorski sposób Róży na wieszanie sukienki z troczkami:




A po ciężkiej pracy zasłużony relaks:


Stefanito postanowił się przyłączyć i nie zważając na to, że na stopach ma skarpetki wskoczył Tolkowi do miski:



0 komentarze:

Prześlij komentarz